Polski Związek Piłki Nożnej oraz firma Betclic informują, że zawarto największą umowę sponsoringową w historii klubowych rozgrywek organizowanych i prowadzonych przez piłkarską centralę PZPN. Pierwsza liga, druga liga oraz rozgrywki trzeciej ligi będą miały nowego sponsora tytularnego.
PKP Cargo, spółka Skarbu Państwa, poinformowała 10 maja br. że ze skutkiem natychmiastowym wycofała się z umów sponsoringowych zawartych z klubem sportowym Widzew Łódź, z Polskim Komitetem Olimpijskim oraz z klubem Unia Skierniewice.
Grupa Azoty, jedna z największych polskich firm chemicznych, ogłosiła zaniechanie współpracy sponsoringowej z kolejnymi klubami sportowymi. Ta decyzja wpisuje się w nową strategię zarządzania wydatkami w obliczu poważnych problemów finansowych, z jakimi boryka się przedsiębiorstwo.
Polski rynek sponsoringu sportowego dynamicznie rośnie, osiągając rekordową wartość 1,35 mld zł w 2023 roku. Z nadchodzącymi igrzyskami olimpijskimi w Paryżu i mistrzostwami Europy w piłce nożnej, eksperci przewidują jeszcze większe zaangażowanie sponsorów.
Wysoka widoczność Gdy mówimy o sponsorowaniu sportu, często myślimy o logo firmy na koszulce piłkarza, na torze wyścigowym, boku bolidu Formuły 1 czy korcie turnieju…
W Polsce sport zyskuje coraz większą popularność nie tylko wśród kibiców, ale także wśród sponsorów. Inwestycje w popularne dziedziny sportu są dla wielu firm sposobem…
W dzisiejszych dynamicznych czasach, przedsiębiorstwa lokalne stoją przed wyzwaniem skutecznego dotarcia do swojej grupy docelowej w gąszczu konkurencyjnych ofert. W tym kontekście, sponsoring sportowy stał…
Sponsorowanie sportu to nieodłączny element dzisiejszego świata biznesu. Praktyka ta umożliwia firmom i organizacjom zyskanie szerokiej widoczności oraz powiązanie ich nazwy lub produktów z pasją…
Sponsoringu sportowego w Polsce, który stał się kluczowym ogniwem w finansowaniu i promocji różnych dziedzin sportowych
Sponsoring sportowy staje się istotnym narzędziem, umożliwiającym firmom osiągnięcie wyjątkowego wzrostu rozpoznawalności marki oraz nawiązywanie trwałych relacji z konsumentam